خیال خاکستری

خیال خاکستری

آهای روزگار

 

 

آهای روزگار 

درست است که من 

راه های نرفته زیاد دارم 

اما خودت هم میدانی 

با تو زیاد راه آمده ام 

پس کاری کن 

که ما در کنار هم 

عاشقانه نفس بکشیم

دوری وجدایی بس است


نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت18:58---15 فروردين 1392
سلام ... وبلاگ قشنگی داری ....

من هم یک وبلاگ دارم اگه قابل دونستی به وبلاگ من هم سری بزن ....

اگه دوست داشتی می تونیم تبادل لینک کنیم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM